vardagmedalva.blogg.se

Hej mitt namn är Alva är 13 år går i årskurs 7 på ies Hässelby. Jag har 5 syskon. Älskar kreativitet och utmaningar. På min blogg så kommer jag skriva om min vardag och intressen. Hoppas du kommer gilla det jag skriver om

Välkommen

Publicerad 2014-11-10 15:49:00 i Allmänt,

Hej välkommen till min blogg...
jag har många intressen såsom smink,fotboll,sjunga och köra konstsim.
på denna blogg så kommer ni få tips på smink,smink videos, hauls och saker om mitt liv jag hoppas ni kommer uppskatta det jag skriver och glöm inte att checka in min andra blogg www.allaboutalva.blogg.se 
vi hörs xoxo Alva 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-11-10 15:51:03

Du är super

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela